Zgodovina čarovništva
Naloga:

Akademija čarovništva in ved o čarobnih bitjih

Ustvarjeno: 2.2.2020 Posodobljeno: 2.2.2020

Šola, ki sem si jo zamislila je: Akademija čarovništva in ved o čarobnih bitjih
Ima štiri domove, kateri bi imena dobili po starih grških bogovih:

  • Apollo: v ta dom so razvrščeni tisti, ki imajo zraven čarovništva tudi druge talente, torej glasba, umetnost, arhitektura…
  • Zeus: v ta dom so razvrščeni vsi, ki imajo nadpovprešne moči in zmožnosti, torej najmočnejši čarovniki na akademiji
  • Heracles: v ta dom so razvrščeni vsi iz katerih že žari prijaznost in dober namen ampak se kljub temu ne bojijo spopasti z zlom
  • Hestia: v ta dom so razvrščeni vsi, ki svoje moči uporabljajo v namen, da pomagajo drugim (zdravijo)
    Lokacija akademije je temačen gozd. Pokazala bi se le čarovnikom. Stavba bi izgledala kot grad, na vrhu stolpa bi visela zastava na kateri bi bil predstavljen logotip šole, sestavljen iz kril, ki predstavljajo svobodo, palice, ki predstavlja magijo ter sove, ki predstavlja magična bitja.
    Dijaki so posebni izbranci, ki so bili izbrani zaradi njihovih dejanj in čarobnega rodu. Ko čarovnik doseže starost 15 let, dobi če je le bil izbran na dom pero sove, ki je znak da je bil povabljen. Preden so dokončno sprejeti morajo rešiti še test v katerem dokažejo, da so se za magijo pripravljeni odreči vsemu in preko katerega se izve vse njihove namene in posebne talente.
    V domove jih razvrsti maček po imenu Myachin. Razvrstitev poteka tako, da mu vsak od bodočih dijakov poda kost ribe. Ko kost pride v stik z Myachinovimi brčicami se obarva značile barve, vsak dom ima svojo barvo. Če se kost pobarva v svetlo rumeno pomeni, da si bil razvrščen v dom Apollo, če se obarva rjavo pomeni, da si razvrščen v dom Hestia, če se obarva rdeče pomeni, da si razvrščen v dom Heracles in če se obarva črno si postal član doma Zeus.
    Po 3 letih učenja te čaka mala matura iz treh predmetov. Izbiraš lahko med osmimi predmeti, ki si se jih učil do 3. letnika. Na koncu 6. letnika te pa čaka končna matura, ki obsega znanje petih predmetov. Dva si lahko izbereš, ostale ti pa določi posebna komisija.
    Predmeti, ki so možni do 3. letnika:
  • Zgodovina čarobnih napojev: predmet lahko obiskuješ 1 leto, učiš se o mešanju napojev skozi zgodovino
  • Čarovniška glasba: predmet lahko obiskuješ vsa 3 leta, učiš se o glasbi ter zgodovini instrumentov
  • Sovologija: predmet lahko obiskuješ vsa 3 leta, učiš se o sovah, njihovih navadah in kako jih negovati
  • Zdravilni uroki: predmet lahko obiskuješ 1 leto, učiš se kako pozdraviti rane, do katerih pride med čaranjem
  • Bunkjeologija: predmet lahko obiskuješ 2 leti, prvo leto se učiš o zgodovini ljudi, drugo leto pa je sestavljeno predvsem iz raziskovanja, saj se z njimi srečaš tudi v realni situaciji
  • Teorija letenja: predmet lahko obiskuješ vsa 3 leta, učiš se opravljati metlo, vendar le teoretično, saj je od 3. do 6. letnika obvezen praktičen pouk
  • Čarovniška umetnost: obiskuješ ga lahko 3 leta, učiš se o zgodovini umetnosti med čarovniki
  • Zlo in dobrota: predmet obiskuješ 3 leta, učiš se kako ločiti dobro od zla
    Od prvega do tretjega letnika je obvezno hoditi vsaj na 3 predmete, saj jih rabiš za malo maturo.
    Od 3. do 6. letnika moraš obiskovati vsaj 7 predmetov, obvezno je letenje.
    Predmeti, ki so možni od 3. do 6. letnika so enaki predmetom, ki so možni do 3. letnika, le da je težavnost višja.
    Na koncu prvega, drugega, četrtega in petega letnika moraš biti pozitivno ocenjen pri vsaj 3 (do tretjega letnika) oz. 7 (četrti in peti letnik). Ocene si sledijo od 1 do 5, 1 pomeni nezadostno, 2 pomeni zadostno, 3 dobro, 4 zelo dobro in 5 odlično. Če nisi pozitivno ocenjen, letnik padeš in ga moraš ponavljati.
    Počitnice so na koncu vsakega semestra in trajajo 2 tedna. En semester traja 4 mesce.
    V šolo dijaki hodijo oblečeni v črna ogrinjala, belo srajco in krilo oziroma hlače. Na ogrinjalih je odtisnjen logotip šole ter ime doma kateremu pripadajo.
    Ko končajo šolanje se lahko zaposlijo kot profesorji/profesorice ter čarovniki na posameznih področjih (zdravstvo, umetnost…). Lahko pa si preprosto dodajo svoje cilje in svojo pot.

Ruelle Cinnamon, Gryfondom